ח"כ ברוכי במסר מרגיע ומאחד: "נפלנו על הדור הנכון"

    אבי יעקב No Comments on ח"כ ברוכי במסר מרגיע ומאחד: "נפלנו על הדור הנכון"

    "אנחנו הדור הנכון, אי אפשר להתעלם מהאחדות והאהבה בין כל חלקי העם" אמר ח"כ אליהו ברוכי במליאת הכנסת לאחר סערת אישור החוק לצמצום עילת הסבירות

    ח"כ אליהו ברוכי צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת
    18:33
    07.05.24
    צבי טסלר No Comments on לאן נעלמו מאה מיליון שקלים: השאלה שיו"ר בסדנו לא השיב עליה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר אישור החוק לתיקון עילת הסבירות במליאת הכנסת, עלה ח"כ אליהו ברוכי מ'דגל התורה' לבימת הנואמים עם נאום מרגיע.

    "'נפלתם על הדור הלא נכון'", פתח ברוכי, "המשפט הזה מלווה אותנו כבר קרוב לשנה. פעם מימין ופעם משמאל. פעם כדי לבטא את נחישות המחאה, ופעם כדי לבטא את נחישות החקיקה. ומי בתווך מפסיד? הדור. הדור עצמו!".

    "סליחה?! אנחנו הדור הלא נכון? חברים, מימין ומשמאל, אנחנו הדור הנכון! אתמול, בשעות הערב המוקדמות, נחשפנו לתיעוד מתחנת הרכבת בירושלים בו המפגינים מהמחנות השונים, עולים ויורדים. זה מול זה. עדשות המצלמה קולטות לחיצות ידיים מעבר למעקה המדרגות. אם זה לא היה מדרגות נעות, המפגש היה הופך לשיח חם וארוך הרבה יותר. כולנו התרגשנו מהתיעוד הזה, כי הצלחנו להאמין, באיזשהו מקום, שנפלנו על הדור הלא נכון. שמלחמת אחים היא עניין של זמן. הרי זה מה ששומעים פה מעל בימת הכנסת. זה מה ששומעים באולפנים. אבל זה לא מה שרואים ברחוב. ואין מפגש יותר נפיץ, כמו המדרגות הנעות בתחנת הרכבת בירושלים. אנשים אחים אנחנו".

    "נכון, אי אפשר לטאטא", הוסיף ברוכי, "יש בינינו מחלוקות קשות. כל צד טוען שעמדת הצד השני, היא קץ המדינה היהודית. וזה בסדר. אנחנו מכירים פה במליאה את טקטיקת ההסברה כדי לספק כותרות. אבל לדור המיוחד שלנו. דור שמלא בחסד, דור שמפגין ערבות ונתינה ללא גבול, אנחנו חייבים להניח לנפשו. נפלנו. יש לנו הרבה נפילות. גם בכתב, גם בעל פה. אבל יש לנו נס: נפלנו על הדור הנכון"



    0 תגובות